You are currently viewing המעגל הזוגי- איך הכול התחיל עם גדי

המעגל ששינה את חיי

גם אחרי שחוויתי הצלחה מסחררת בקריירה המוזיקלית, עדיין חיפשתי את הדרך שלי בעולם. מפגש מפתיע עם “מעגל הצבעים האינדיאני” שינה את מסלול חיי, פתח לי צוהר לעולם הרוחני ולאהבה. וכן, הוא יכול לשנות גם את חייכם

האם שאלתם את עצמכם פעם מה מייצג הצבע האדום עבורכם, מה מסמל הצבע הכחול, מהו הצבע המרכזי שלכם איזה צבע מחזק אתכם ואיזה גוון יחבר אתכם ליצירה? על פי הפילוסופיה האינדיאנית של שבט הסנקה, הצבעים הם ישויות חיות שקיבלנו במתנה על ידי החושים שלנו, ובעזרתם אנו מצליחים לחוות מציאות שמרחיבה את יכולות ההתפתחות הטבעיות שלנו. הצבעים נושאים מסרים עבורנו, ולכל צבע יש זהות ספציפית. בשבט הסנקה, משתמשים בצבעים כדי לקבוע את תעודת הזהות של כל אדם שנולד אל השבט, כשהתעודה מבוססת על פילוסופיה עתיקת שנים שעוברת מדור לדור.

 

מהמעגל של דן שילון למעגל אחר

בגיל 24 שיניתי כיוון בחיי, שינוי שהגיע די בבת אחת. המסלול שהייתי בו היה עולם של יצירות מוזיקליות, הלחנה, כתיבה שירה והופעה. למדתי מוזיקה ב”רימון”, הלחנתי ויצרתי מוזיקה לזמרים, לסרטים ולהצגות, ועבדתי ב”בית מרים” בקרית חיים עם אוכלוסייה משתקמת כתרפיסט מוזיקלי.

בשנות ה-90′, הייתה לי קריירה מוזיקלית מצליחה – הייתה לי להקה, ישבתי ב”מעגל של דן שילון” (אז התוכנית הכי נחשקת בטלוויזיה) והגשתי תוכנית רדיו מיתולוגית פורצת דרך (“סינדרלה יוצאת מהארון” ברדיו אקו99).

פריצת הדרך הגדולה שלי הייתה בשנת 96′ עם הלהיט “דון קיחוטה – נסיך החלומות” שכתבתי והלחנתי לדנה אינטרנשיונל. השיר צעד מספר שבועות בראש המצעד ברשת ג’ והביא גאווה ונחת כשהגיע לגמר של “הכוכב הבא” עם ביצוע של שירי מימון. עד היום אגב הוא מתנגן ברדיו כקלאסיקה ישראלית, ובכל פעם שאני שומע אותו מתנגן ברדיו אני מאושר.

אבל, ה”שיר” הגדול באמת של חיי נכתב כמה וכמה שנים אחרי “דון קיחוטה”, וכאן אני מחזיר אתכם אל האמת שבמעגל הצבעים האינדיאני, ואיך בזכות מעגל צבעים אחד מול אחר מצאתי את האושר בחיי.

המסלול הרוחני שלי

בגיל 24, כשהתחלתי לשאול שאלות ולחפש תשובות, קיבלתי אותן ממתקשרת נהדרת שפגשתי בחיי – עדייה שפירה. אמי, תמר טוב אל היקרה לי, הייתה המורה הרוחנית הגדולה ביותר שלימדה אותי ועוד רבים אחרים למצוא תשובות ובהירות לכל מצב בחיים. באמצעות “התעוררות גוף האור” – קורס נפלא שאין שני לו שלמדתי אצלה במשך שנים, שהיא תרגמה לעברית והפכה למתרגמת הרשמית שלו מטעם יוצריו.

במשך הזמן, נפגשתי עם מורים רוחניים ויועצים, וככל שהעמקתי בחיפוש ושאלתי שאלות, הרגשתי חיבור שלא ניתן להסביר לקבוצת “הנשר הלבן” שהתגלתה בפניי ומלווה אותי מאז ועד היום. לא ידעתי אפילו לקרוא לזה בשם ולא הבנתי שאני בעצם “מתקשר” ומשמש ככלי וכצינור להעברת מסרים חשובים מהיקום האין סופי.

על מנת למצוא תשובות ומשמעות לחיי במסלול הרוחני שעליתי עליו, פגשתי בדרך את קלפי הסגולה הקנדיים שמשכו אותי מאוד להעמיק בהם. בזכותם חיפשתי ללמוד את חוכמת בעלי החיים ולמדתי אותם בשקיקה.

כיוון שאז עוד לא הייתה מהדורת הספר והקלפים המוכרת בעברית, אימי עזרה לי לתרגם את הטוטמים, וכך למדתי בדיוק רב את כל הטוטמים של בעלי החיים מקנדה.

למדתי את חשיבותן של מפות טוטם בעלי החיים, הבנתי שבעלי חיים הם קודם כל מורים רוחניים בשבילי, הבנתי שהמסתורין הגדול שולח סימנים וסמלים באמצעות הצבעים, האבנים והעצים. זה מה ששכנע אותי ללמוד את הפרשנות המדויקת שלהם כדי לאזן את עצמי בתוך מסלול חיי. את כל התובנות הכי חכמות ומשמעותיות מצאתי בפילוסופיה האינדיאנית שהעשירה אותי בחוכמה וידע.

בעקבות החוכמה האינדיאנית

השנים חלפו, למדתי את פסיכותרפיה בגישת “הקומי”, שמשלבת מיינדפולנס, אבל לא על מנת להיות מטפל אלא כדי להיות מתקשר טוב יותר. כדי לזהות כיצד להעביר ברגישות מסרים, העמקתי מאוד גם בעולם התקשור. הוצאתי ספר ראשון לאור “יואל, מסר לאנשי האור” יחד עם אמי שכתבה מה שתקשרתי ואף הוסיפה תפילות והמון אנרגיה טובה.

הספר מכיל מידע רב-גלקטי, תחזיות ארוכות טווח שהובאו אז על ידי “הנשר הלבן” והן התרחשו, מתרחשות ויתרחשו כפי שהובאו לפני שני עשורים. הספר יצא בהוצאת גל בשנת 1998 ובקרוב ייצא במהדורה מחודשת, והוא מאוד רלוונטי.

בשיטוטיי אחר חומרים מתוך הפילוסופיה האינדיאנית, צדו את עיני מעגלי צבעים ססגוניים, שהיום אני מבין שהפנטו אותי. למדתי שהמעגל הצבעוני שמשך אותי כל כך הוא בעצם מפת לידה אינדיאנית. שמעתי סיפורים על סבתא טווילה, זקנת שבט הסנקה, שהייתה הראשונה להציג ולחשוף את “מעגל הצבעים האינדיאני” לאדם הלבן, על טקסיו ומנהגיו.

 

כוח התקשור

באמצע שנות ה-90′, מעטים העמיקו בפילוסופיה האינדיאנית, לכן, ליקטתי פיסות מידע וחיפשתי אחר חומרים עוד קצת ועוד קצת. ידעתי שיבוא יום ואלמד את תורת המעגלים שמציגים את האמת שלנו ובעזרתם אנו יכולים להבין כיצד תמיד לשפר את איכות חיינו.

כל כך חשקתי בזה, רציתי והייתי מכוון מטרה, וכאן קיבלתי את ההוכחה הראשונה בחיי שכוח המגנוט עובד, כשהגיעה אליי למפגש תקשור, אישה שאני אוהב ומעריך בשם רחל דובדבן. היא התיישבה אצלי, והופ נשפך קפה מתוך כוס שלא התייצבה על השולחן כמו שצריך.

המשכנו לעומקו של התקשור – והופ, פעם שנייה הקפה נשפך, ואז כבר שאלנו שנינו אם יש כאן איזה סימן או משהו.

היא סיפרה לי שחזרה ממסע ממושך בשבטים האינדיאנים ואף כתבה על המסע שלה ספר בשם “נוצה ברוח” (הוצאת אסטרולוג) – ספר שאני מאוד מאוד ממליץ לכם לקרוא.

רחל חזרה לארץ וחיפשה למי להעביר את כל הידע הזה שלמדה, ומאז אני מאמין שאם נשפך קפה פה ושם זה סימן חיובי מאוד.

כך הגיע אל חיי מעגל הצבעים ששינה את חיי, וכשאני אומר שינה – הוא שינה בהחלט ובענק. למדתי ושיננתי בחדוות סטודנט מצטיין את החומרים המרתקים שהגיעו אליי ואת כל תורת מעגלי הצבעים. כשהבנתי שהפנמתי את כל התורה, הבנתי גם את האמת שמציג המעגל האישי של כל אחד מאיתנו, ולמעשה, של כל אחד ואחת שהגיעו אליי במשך השנים על מנת שאצור להם מעגלים, מפות לידה.

 

פגישה רומנטית

בנובמבר 2013, יצרתי מעגל צבעים לבחור שנפגשתי אתו בבית קפה. זה היה הדייט השני שלנו, למרות שלא הייתי סגור על עצמי. אבל לאור חיזוריו הרומנטיים, נעניתי וקבענו להיפגש ב”קפה גל” על הכרמל.

כבר בפגישה, ביקשתי ממנו לכתוב טור מספרים בין 13-1 שאינו בסדר עולה אלא בסדר אינטואיטיבי, וציינתי שלא יחזור פעמיים על אותו המספר. בעוד אני בונה את מפת הלידה ומצייר את מעגל הצבעים שלו, הייתי בהלם ממה שראיתי.

בחנתי שוב ושוב, ותוך כדי שהמשכתי לצבוע את הבתים במפה, הבנתי שהמעגלים שלי ושל אותו בחור מסונכרנים בצורה שלא תיאמן. בכל זאת, עדיין לא הבנתי עשיתי באותו מקום, לא רציתי להיות שם ואפילו לא היה לי עניין. רק שהמעגל הציג בצורה ברורה – עזוב את הרגש, לך עם השכל ואז תבין. אבל ידעתי בוודאות שמעגלים הם האמת שלנו, ושאם הייתי צריך לייעץ למי שהיה מגיע לפגישה על פי המעגל הזה – הייתי מייעץ לו לתת צ’אנס ולהאמין במפת הלידה שלו.

והם חיים באושר ואושר…

בט”ו באב ,2015 בטקס חתונה מרגש במיוחד, התחתנתי עם  אהוב לבי, גדי ויטנר-אורסיאנו,  בבית הכנסת הרפורמי “אור חדש בחיפה”. לכבוד המאורע המרגש של חיי, כתבתי והלחנתי שיר “אתה האור” לאיש שלמדתי לאהוב. בזכות “מעגל הצבעים האינדיאני”, נכנס האושר אל חיי.

לינק לשיר אתה האור 

ואת כל זה למה אני מספר לכם?

כדי שתדעו, תפיצו ותשתפו את העולם כולו בדבר קיומה של תעודת הזהות האינדיאנית, שאותה עושים פעם בחיים ואפשר ללמוד ממנה ולהיעזר בה בכל צומת בחיים. אתם יכולים לקבוע מפגש אישי או זוגי או להשתתף בקורס חוויתי שהוא תהליך למידה וריפוי לכל משתתף.

שלכם,

דורון ו”הנשר הלבן”