You are currently viewing המעגל הזוגי שלי ושל גדי

פורסים מפה

מה ראיתי במפת הלידה של בן זוגי, איך מעגלי הצבעים שלנו משלימים זה את זה ומה אתם יכולים ללמוד ממעגל הצבעים שלכם? הצצה צבעונית למפה הזוגית שלנו

כפי שכבר סיפרתי במאמר מקדים (לינק) כבר בדייט השני שלי עם גדי, הכנתי לו מפת לידה על פי “מעגל הצבעים האינדיאני” כדי לדעת אם עליי להישאר או לקום ולחפש חבר אחר לחיים. הנה נקודות הצבע הראשונות שקלטו עיניי:

 

צבעים הפוכים, קו משותף

בגלגל של גדי ראיתי התאמה ויכולת השתלבות של המתנות שלו יחד עם שלי. הקו שמתאר אינטימיות ואהבה הוא קו משותף, שבו יש לנו את אותם הצבעים בדיוק, רק שהם הפוכים זה מזה. ראיתי שהאני החיצוני של גדי מופיע כאני פנימי אצלי והאני החיצוני שלי מופיע כאני פנימי של גדי. כך, הפנימיות שלי מקבלת מענה בצד החיצוני של גדי והפנימיות של גדי מקבלת מענה דרך האני החיצוני שלי – מה שתומך מאוד ביכולת שלנו להציג נכון אחד את השני וגם מעניק לשנינו התרחבות של האני שלנו במעגלים החיצוניים של כל אחד מאיתנו.

צבע משלים ומעודד

יש לנו גם כתום שמייצר קו אחד מושלם – הכתום שלו משלים את שלי, כך שגדי מאוד מעודד אותי לפעולה, ואני מאוד מעודד את גדי להיות יותר רגוע עם אנרגיות העשייה שלו ולנוח.

שיתוף פעולה פורה

המעגלים שלנו מתארים מעורבות גם זוגית וגם מקצועית, אבל שזה יכול להשתלב, מבלי שמישהו מאיתנו יאלץ לשלם איזה מחיר מקצועי. להפך, אנחנו יכולים לדייק זה עבור זה את האנרגיה שמשפיעה גם על הממד היצירתי והמעשי. כבר בימים הראשונים של הקשר, אמרתי לגדי שאנחנו עוד נעבוד יחד, נשתף פעולה וכל אחד מאיתנו יביא את הכישרונות שלו ליצירה אחת משותפת. גדי הסתכל, חייך ולא בדיוק הבין על מה אני מדבר – איך העולמות שלנו, הול כך רחוקים זה מזה, יפגשו לכדי שיתופי פעולה. אבל אני תמיד אמרתי לו – עוד יגיע היום. מאז, אנחנו עובדים יחד כבר כמה שנים, משתפים פעולה, מפתחים אחד את השני, משמחים את הסביבה ומאירים את חיינו ואת חיי הסובבים אותנו. כן, את כל זה ראיתי במעגל הצבעים בדייט השני שלנו.

התפתחות אישית

עוד מראה המעגל, שגדי צריך להיות קשוב יותר לעצמו ולהיות בעשייה מתוך חיבור לעצמו, ואני צריך יותר להעמיק לפתח ולהתפתח וליצור כלים רוחניים להעשרת הרוחניות ביקום שלנו שזקוק לאור. כך למשל, גדי יכול לעזור לי בתכנון, אני יכול לעזור לו להיות גמיש יותר עם החיים, גדי מייד מזהה מה הוא צריך והייחוד שלו חייב לבוא לידי ביטוי בעבודה.

שיעור לחיים

גדי לומד להתחבר לאנרגיה הנשית שבו ואני אוהב לעזור לו בכך. גדי מאוד זקוק לאיזון ולהרמוניה ואני צריך ללמוד לא לתת לאנשים הכי קרובים אלי להוציא אותי מאיזון. גם לגדי וגם לי יש אותו שיעור שהחזיר את שנינו לעולם הזה, כל אחד חווה את השיעור אחרת – אנחנו נהנים מאוכל טוב ושנינו מאותגרים בעניין הזה באותה מידה.

חיבור רוחני

גדי הולך לכיוון של יותר התרחבות אישית של הנפש, הכחול אצלו בצפון מעיד שהוא הולך ומעמיק את החיבורים הרוחניים שלו בבגרותו ובזקנתו, ושתמיד יוכל להיות מחובר לשפע. גדי הוא המורה של עצמו ואינו נוטה להתייעץ עם אחרים. אני הולך ונהיה יותר קליל ולומד לקחת את אתגרי חיי בקלילות ככל שאני מתבגר. לגדי יש המון ביטחון עצמי שמתבטא בצבע האפור ואילו אני חסר ביטחון מהילדות שלי.

איזון והרמוניה

 לגדי שמאוד חשובה לו הרמוניה ושזקוק לאיזון ואני שצריך ללמוד לאזן את מערכות היחסים האישיות שלי לומדים ללכת יד ביד ולקחת אחריות כל אחד על עצמו וביחד על החיבור ביננו. זהו כמובן רק חלק קטן מתוך המפה, ממש על קצה המזלג, אבל זה מה שגרם לי להישאר ולנסות להמשיך הקשר עם גדי. את הסוף כולם יודעים – אנחנו זוג שחולק אהבה משותפת ושיתופי פעולה מקצועיים ורוחניים.

רוצים גם?

אם גם אתם רוצים לדעת קצת יותר על הזוגיות שלכם, אני מזמין אתכם למפגשים של “מעגל הצבעים” בסטודיו שלי או בזום. הייעוץ מתאים לזוגות, ליחידים, למטפלים המחפשים כלי נוסף, רוחני, מעמיק ומדויק לעבוד אתו, ולכל מי שרוצה לעבור מסלול של העצמה וריפוי בעשרה מפגשים מלאי צבע שיעצימו ויעשירו את חייכם.

לפרטים נוספים 0544736087 או info@orsiano.co.il

מעגל הצבעים של דורון
מעגל הצבעים - דורון
מעגל הצבעים של גדי
מעגל הצבעים - גדי