You are currently viewing השבט הראשון

השבט הראשון

סיפור בריאת העולם ע”פ הפילוסופיה העתיקה של שבט הסנקה מתאר את השבט הראשון שנוצר בכדור הארץ, שבט האבן, שהוא העתיק והקדום ביותר מכל אלה שחיו על פני האדמה

באמצעות הספריות העצומות שנכללות בגופי האבן אספו מספרי הסיפורים והנביאים האינדיאניים האמריקאים מידע רב על ההיסטוריה והעתיד של המין האנושי.

שבט אנשי האבן נועד להיות זה אשר אחראי על תיעוד האמת: האבנים מהוות את גוף כדור הארץ, והם מעניקות לנו בני האדם אבני דרך סמליים שנועדו להוביל את האנושות ואת כל היצורים האחרים להבנת יסוד האמת שממנו צומחים כל הדברים. זקנת שבט הסנקה, טווילה ניטש ז”ל ונכדתה ג’יימי סמס כתבו ביחד את הספר

“Other Council Fires Were Here Before Ours” – בו אבן רפואה מדברת מהעבר אל העתיד שלנו ומספרת שהיכולות הראשוניים של היווצרות האדמה הופיעו בצורת עפר, אפר ולבה וולקניים, גבעות, הרים ועמקים אשר מתורגמים לשכבות של ידע ראשוני איתן שניתן לנו במתנה.

בספר מתואר אותו שבט אבן כיוצר ספריות סלע עצומות וענקיות שאוצרות בתוכן ידע קדום. ידע זה ואחר עצור בתוך האבנים בסמלים ובצורות ואם יודעים לקרוא את אותם סמלים וצורות ניתן להתחבר לעולמות הקדומים שקדמו לעולמנו ולהבין את ההיסטוריה שלנו שאצורה באבנים.

 

כל אבן מספרת סיפור

האבנים יודעות איך להעביר מידע רב מאחת לשנייה והן משוחחות ביניהן וכל אבן מספרת סיפור וביחד חולקות האבנים אינפורמציה ונושאות תדר שעובר ממקום אחד למקום אחר וזאת אפילו מבלי לזוז ממקומן.

האבנים והסלעים משמשים כספריות של רשומות כדור הארץ ובכל פעם שמתרחשת רעידת אדמה או הר געש מתפרץ, ידע רב ודומם שהיה עצור באבנים בצורות ובסמלים זז או עולה מעל פני השטח, חושף את עצמו ומוסיף עוד חלק להיסטורית הפזל האנושית אליה שואפים להגיע ארכיאולוגים שצמאים למידע חדש.

כל אבן היא ספריה של אנרגיה וידע ולכן היא מסמלת מידע שמתגלה או שמתועד.

 

לבקש רשות מהאבן

סבים וסבתות מספרי סיפורים משבט הסנקה ידעו לקרוא את הסיפורים החרוטים על אבנים ותפקידה בין היתר היה להעביר את המידע בדיוק רב הלאה אל הצעירים בשבט כי האבנים מכילות לקחי חיים בעלי עצמה.

האחריות לשמר את הטוהר של אותה היסטוריה ואותן אגדות נופלת על מספרי הסיפורים שזוכים בזכות להעביר את החוכמה לדורות הבאים. הלימוד מהאבנים דורש מאתנו ראשית כל להכיר בהם, באבנים כיצורים העתיקים ביותר שקיימים ובנוסף להקשיב להן, להרגיש אותן ואף להתמזג עימן.

עלינו לצאת מנקודת הנחה שהאבנים יכולות לדבר אך עלינו לשנות את התפיסה שעליה גדלנו וללמוד להקשיב. כדי להבין את השפות של צורות חיים אחרות משלנו כדוגמת האבנים בעלי החיים והצמחים עלינו לוותר על גאוותנו הרוחנית.

לאבנים שמלוות אותנו בחיים יש חשיבות, החבר העתיק הזה לא במקרה מצטלב בנתיב בו אנו הולכים וכאשר מוצאים אבן בטבע ורוצים לקחת אותה איתנו כדאי וראוי שנבקש רשות מהאבן ונעניק איזו מתנה קטנה במקום.

כל אבן רפואה נושאת עימה רשומות של כל מה שעברה בחייה אימא אדמה ולכן יש בכוחה לעזור למי שמחפש את עצמו ורוצה למצוא את מקומו בתוכנית הגדולה של החיים.

אפשר לבחור אבן מסוימת שנקראת בדרכנו ואם היא קוראת אלינו אנחנו נרגיש משיכה אליה. אם אכן מורגשת משיכה אל אבן מסוימת כדאי להחזיקה ביד שמאל, אם היא מרגישה חמה, היא מתחברת אלינו.

 

דרכים אינטואיטיביות לאמת

לעיתים אבן מקבלת מכה או סדק אשר נחרט עליה לזמנים ממושכים, האנרגיה האלקטרומגנטית עושה סימנים באבנים וגם אנו יכולים לאמץ גישה סקרנית ולחקור את הצורה או הסדק שנחרט באבן שלנו או שמזוהה איתנו.

כדי לקרוא באבנים יש צורך לפתח את האינטואיציה ע”י כך שנהפוך את האבן מכל הכיוונים שלה כדי לזהות סמלים, סימנים ופרצופים שמוטבעים עליה.

הסמלים של כל אבן לימוד מייצגים מושגים פשוטים שכולנו צריכים ליישם באמצעות יכולותינו האינטואיטיביות.

יש הרבה אינפורמציה ומידע בסלעים ובאבנים, יש מידע שאנחנו האנושיים בשלים לקבל מהאדמה ויש מידע שמחכה שנבשיל כדי שנוכל לקלוט אותו ולהשתמש בו עם אחריות.

נבואה של שבט הסנקה מתארת את העולם החמישי של ההארה (אליו נכנסנו ע”פ הנבואה בשנת 2013 )ואומרת שיבוא יום ושבט האבן יוכר כצורת ספריה חיה, וכל הסימנים באבני הרפואה יובנו כמפתח-סמלים, שייקרא בקלות באמצעות מגע ותחושה, הסימנים על גופי האבן יובנו כדרכים אינטואיטיביות לחיפוש האמת.

שבט האבן ילמד את האדם כיצד לקרוא את ההיסטוריה האמיתית שמתועדת בסמלים ובצורות.

 

שפן הסלע כטוטם

סְ֝לָעִ֗ים מַחְסֶ֥ה לַֽשְׁפַנִּֽים

שפן הסלע מהווה חלק בלתי נפרד מנקיקי הסלע המשמשים לו הגנה ובית. ולכן סגולתו קשורה לספרייה הקדומה של אנשי האבן.

רוב האנשים סבורים שהגבורה היא השבת מלחמה, ושנסיגה אל מקום מסתור היא פחדנות; אז הנה הסוד של שפן הסלע: כשאתה מרגיש חלש מכדי לפעול – הסתתר.

שפן הסלע החכם מיטיב לבחור את מקום המסתור שלו ומגן על עצמו. אומנות ההסתתרות הנכונה מונעת מהאויבים לתקוף ומספקת הגנה. לעומת זאת, כאשר אנו שוגים בבחירת המחבוא, אנו הופכים לטרף קל.

השפן מודע לחולשותיו, אך אלה אינן מכשילות אותו הודות למחסה שמעניקים לו הסלעים. 

מתוך טוטם בעלי החיים של ארץ ישראל

20220117_111604