מקלפים משמעות

לפילוסופיה האינדיאנית

מהדוכיפת ועד הנמלה, 45 קלפי הטוטם של חיות ארץ ישראל יכולים להעניק לכם בהירות ואיזון בחיים באמצעות האנרגיה הטמונה בכל קלף וקלף

על פי הפילוסופיה העתיקה של שבט הסנקה כל היצורים שנמצאים כאן בפלנטה הם קרובי משפחה זה של זה, ולכן ישנה תקשורת עתיקת יומין שמתקיימת בין העצים לאבנים לבעלי החיים לאדם ולאדמה.

שנים רבות עבדתי עם הקלפים המוכרים כ”קלפי סגולה”, אך עם כל הסגולות הטובות שבהם, הם מחוברים להוויה אחרת, זרה, ואינם קשורים באמת לארצנו ולמזרח התיכון. כך נולדה ערכת הקלפים הישראלית המאגדת בעלי חיים מקומיים שחיים כאן, על האדמה הזאת יחדיו. 45 הטוטמים, בהם קרפיון, דוכיפת, צבי ארץ ישראלי, זאב אפור, יחמור, נץ קצר אצבעות, דורבן, כלב כנעני, חוחית, צופית, דבורה, נמלה ועוד – כולם  נחקרו, נוצרו נכתבו ונולדו מתוך תעצומות נפש ואינספור שעות של מחשבה. מתוך נבירה בין ספרים בספריות עירוניות, ספרי תצפית בעלי חיים היסטוריים, למידה, חיפוש תמידי אחר מקורות, תצפיות על בעלי חיים ושיחות אינסופיות עם אנשים.

חפשו את המסר אנרגטי

הספר והקלפים מכניסים את המשתמשים בהם אל פנימיותם תוך כדי התבוננות בבעלי החיים שנשלפו אנרגטית ואינטואיטיבית, מתוך כוונה לקבל מסר מחפיסת הקלפים.

לצורך פרויקט שלקחתי על עצמי, חקרתי סגולות, מתנות ושיעורים של בעלי חיים שנמצאים בארצנו והתמקדתי בכ-45 בעלי חיים שדרכם ניתן לקבל הדרכה מעשית.

בעלי החיים בישראל ובכל מקום נושאים בתוכם אנרגיה מאוד ספציפית, והמפגשים שלנו איתם בטבע, בעיר ובכל מקום מעניקים אינפורמציה שכאשר היא מובנת, נזכה לבהירות בחיינו ולאיזון.

הגעתי למצב שיכולתי לחקור התנהגות של חיה שנמצאת במקום מרוחק יחסית מבחינה גאוגרפית רק על ידי שימוש ברוח שלה בזמן חזון ומדיטציה הייתי קם ומאמת עם ספרים ומקורות מידע שקיימים ברשותי אם המידע שקיבלתי הוא מדויק וכל פעם הופתעתי מחדש מעצמת התקשורת עימן.

האינדיאנים מאמינים שרוח של חיה יכולה ללוות ולהדריך אותנו כמו מלאך או כל ישות רוחנית אחרת. אנו בעולם המערבי נוטים לזלזל בחכמה של בעלי החיים ואף מציבים את עצמנו מעל כל יצור אחר. לעומת זאת, הם מלמדים שבמעגל כולם שווים ושכולנו קרובי משפחה זה של זה, כולל העצים, האבנים ובעלי החיים. אל כל אותן רוחות מדריכות של בעלי החיים, אנחנו יכולים להפנות שאלות, והרוחות האלו נדיבות במיוחד ושמחות לחלוק את חכמתן איתנו.

גלו את מפת הטוטם שלכם

האם אתם מכירים את מפת הטוטם שלכם? ניתוח מעמיק של מפת טוטם הלידה הוא כלי לריפוי נפשי עמוק שנועד לעזור לכם להרחיב את ההיכרות עם מתנות הלידה הטבעיות שעימן נולדתם כמענה לשאלות מהותיות.

  • מה הן המתנות שקיבלתם?
  • מהם האתגרים שניצבים בפניכם?
  • האם בחירת המסלול שלכם נכונה?

מה מעניקה לכם המפה?

בעזרת קריאת מפת הטוטם האישית שלכם ובעזרת הניתוח תוכלו להבין מי נועדתם להיות ומה היקום התכוון כשיצר אתכם. בזמן הזה, יותר מתמיד, למפות עתיקות אלה יש יכולת להשיב את האיזון לחייכם ולחבר אתכם לטבע האמיתי שלכם.

מתי כדאי לעשות מפת טוטם?

כאשר אנחנו רוצים לקבל בהירות ותשובות לשאלות מהותיות וקיומיות זה זמן מתאים לעשות את מפת טוטם הלידה. את “מפת טוטם הלידה” עושים פעם אחת בחיים!

זוהי מפה מאוד ייחודית ומדהימה שאני עובד איתה כבר שנים בהצלחה רבה. המפה הזו היא חלק מערכת הקלפים “טוטם בעלי החיים של ארץ ישראל”. כשאנשים מגיעים אלי בפעם הראשונה למפגש אני כמעט תמיד פותח עבורם את “מפת טוטם הלידה” שלהם, שבה אני רואה מי הם היו בחיים שקדמו לחיים אלה ומה השיעור המרכזי שאיתו הם נולדו.

אז איך המפה עובדת?

במפה תשעה בתים ובתוכם יושבים תשעה בעלי חיים שמכילים חוכמה ותובנות. באמצעותה אני מאבחן את השיעור המרכזי בחייכם אתו נולדתם, אני רואה מה דרוש לכם ביחסים האינטימיים, אני רואה באיזה תחום מקצועי מתאים לכם לעסוק וכיצד לשפר את התחום הכלכלי. המפה מגלה לי את החוכמה שמדריכה אתכם בזמנים קשים, את האנרגיה שתומכת ומגינה עליכם ואפילו מהי התזונה המומלצת עבורכם ומהו היחס שלכם לגופכם. כמו כן, המפה מראה איזה מן אדם אתם בפנימיותכם ומהי כמות האנרגיה שעומדת לרשותכם בחיים הללו.

למה את צריכים מפה כזו?

את המפה הזו אני כמובן רוצה להעניק לכם ועושים אותה פעם אחת בלבד, אך היא תישאר אתכם לכל החיים! המפה תעזור לכם להבין בעצמכם מי נועדתם להיות, אילו קונפליקטים עליכם לפתור, מה מתאים לכם בחיי האהבה וכיצד להגשים את מתנותיכם. אני ממליץ כן לשתף את האנשים הקרובים לכם במתנות הלידה שלכם ואף לחשוף בפניהם את המפה כי היא עשויה לעזור להם להבין את המורכבות הנפשית שלכם ולסייע בריפוי היחסים שלכם איתם.

לזוגות שבאים לייעוץ: באמצעות מפות טוטם הלידה שלגם, אחשוף בפניכם את נקודות התורפה והחולשה שלכם, לצד המשאבים והמתנות שזכיתם בהם. זאת במטרה למנוע ריבים וויכוחים מיותרים, לסייע לכם לתקן ולרפא יחסים ולהנחות אתכם כיצד לתקשר בדרך המתאימה ביותר.

מוזמנים לקרוא “המעגל ששינה את חיי

קורס לימוד קלפי הטוטם

למי שרוצים להעמיק בחוכמת בעלי החיים - 12 מפגשים ללימוד פרטני בתהליך ליווי אישי. הלימודים הם מסע של ריפוי עצמי.