טוטם הציפורים של ארץ ישראל

כנפיים מרפאות

ציפורים. אנחנו רואים אותן כל יום, מתעוררים לקול שירתן או נהנים מצליליהן בערבו של יום, כעת נוכל להבין את המסרים שהן נושאות עמן בכנפיהן המרפאות באמצעות ספר חדש וייחודי 250 עמודים+ חפיסת קלפים. בואו לעוף איתי

 

אני דורון אורסיאנו ויטנר, ואני מתרגש לחלוק אתכם פרויקט שהוא כולו אהבה לטבע, לאיזון ולסודות הריפוי: “טוטם הציפורים של ארץ ישראל: כנפיים מרפאות”. מזה שלושה עשורים אני יועץ ומאבחן על פי מעגל הצבעים האינדיאני וטוטם בעלי החיים, שני כלי אבחון וטיפול שקיבלה האנושות מנשות שבט הסנקה.

 

“כנפיים מרפאות” – רגע לפני ההמראה בהתחשב באהבתי הגדולה לציפורים, אתם יכולים לדמיין מה רבה היתה הפתעתי לגלות שבמפת טוטם הלידה האישית שלי יסוד האוויר חסר. כשגיליתי זאת, רציתי לדעת למה גורם חוסר זה וכיצד, אם בכלל, הוא משפיע עליי וכך, פרשתי כנפיים ויצאתי לדרך. הבנתי שהתשובה טמונה בהן, בציפורים. באמצעותן למדתי על עצמי והגעתי לשבילים נסתרים ולנקיקים הסמויים ביותר בנפשי. למדתי להצמיח את הכנפיים שהיו חסרות לי. הצלחתי לעוף! ככל שלמדתי יותר, נסקתי גבוה יותר, וככל שהגבהתי עוף, ידעתי שאת כל התובנות הללו עליי לפרסם כדי לעזור לכל מי שחפץ בכך להתחבר אל ציפור העצמה שבו.

 

סוד הריפוי הטמון בכנפיים – כשהחלטתי להתמסר למחקר הזה ולאגד את הממצאים בערכה הכוללת ספר הדרכה מעמיק וקלפי טוטם, חשוב היה לי לתת במה הולמת לכל ציפור שבחרה את עצמה לפרויקט. בזכות נדיבותו של היקום, זכיתי לשתף פעולה עם שתי נשים עוצמתיות: הזואולוגית הילה אחישר שהשיבה לשאלותיי בדייקנות רבה ועם המאיירת המוכשרת מיה הילה בלו שברגישותה האינסופית ובאהבתה הרבה לציפורים, לטבע וליקום, דייקה עד לאחרון הפרטים כל איור של בעל כנף המשתתף בפרויקט. כל ציפור המופיעה בערכה חושפת בפנינו נדבך מתוך נפתולי הנפש, כשהמטרה היא לעזור לנו לגלות את כוחות הריפוי הטמונים בתוכנו. כדי שנוכל להגביה עוף, עלינו להכיר קודם כל את הכוחות הפנימיים שמקרקעים אותנו. ההתמקדות בכנפיים ובציפורים נוגעת במקומות העמוקים של כמיהה אינסופית לחופש וחירות. הספר והקלפים ינשבו כרוח בכנפיים שלכם בהתמודדות הקיומית עם החלקים המבקשים להיכנע למוגבלות האנושית. ערכת “כנפיים מרפאות” מסייעת לכל אחד להגיע לתובנות מדויקות ולגלות איזה מסר מעודן ומרפא שולח אליו היקום באמצעות הציפורים. הקריאה בספר ובקלפים מעניקה חוויה מרגשת של לימוד פילוסופי רוחני, לצד תשובות לשאלות קיומיות וגילוי המתנות איתן נולדתם.

 

לפרוס כנפיים ולעוף הערכה שבניתי נוצרה מתוך חקירה מעמיקה של 45 ציפורים, עופות ודורסים בארץ ישראל. הידע והכלים הגלומים בה ילמדו אתכם להפיק מעצמכם סגולות של ריפוי והתפתחות לטובת המשפחה כולה. הודות לכוחות הריפוי הנחשפים עם ההעמקה בסגולות הציפורים, יוכלו גם המטפלים שביניכם להציע למטופליהם אופקים חדשים ועולם שלם של אפשרויות להבנה עצמית וחקירה פנימית. כמו גוזל שכל צרכיו מולאו באהבה והוא עתה בשל לפרוח מהקן, כך פרויקט טוטם הציפורים שלי פורש את כנפיו, ונוסק למרומים. הערכה כוללת 45 קלפי טוטם של ציפורים וספר הדרכה מפורט ומעמיק עם 250 עמודים.

 

אני מזמין אתכם לעוף יחד איתי אל על באמצעות כוחות הנפש שלכם.