You are currently viewing נוצה לבנה -כל הפרטים והפירושים השונים

מסר לבן בוהק

מצאתם נוצה לבנה בטבע או ברחוב? כנראה שהיקום שלח לכם מסר מעודד. גלו מה הפירוש של המסר הלבן בוהק הזה

עבורי, כמי שמתקשר למעלה מעשרים שנה ומאז שאני זוכר את עצמי כילד, כל פעם כשהייתי מוצא ברחוב נוצה לבנה, הייתי מתמלא לפתע באופטימיות זהירה.

עוד לפני ששוחחתי עם מלאכים והצלחתי לקרוא מסרים שהיו נשלחים מהמסתוריות הגדולה, תמיד הרגשתי שהנוצה מעניקה עבורי מסר שאני יכול להירגע ולחזור לנשום כי הכל עומד איכשהו להסתדר עבורי לטובה.

ואז, סביב גיל 24, התחלתי לשמוע קול בראשי, קול חכם שהציג את עצמו בשם “יואל הנשר הלבן” שאמר לי כך: “כל פעם שתמצא נוצה לבנה, דע כי היא נשלחה ישירות מהכנף של הנשר הלבן, כסימן עבורך שאתה על הדרך הנכונה עבור שליחותך”. בהתחלה הייתי מאוד ספקן לגבי לקול ששמעתי ברא, על אף שהוא היה ברור ואף מדויק במידע שהוא העביר אליי, כמו גם מבחינת הדברים שהובטח לי שיתממשו.

עתיד עם מעוף

על פי הפילוסופיה האינדיאנית של שבט הסנקה, הצבע הלבן קשור לתכנון של דברים וחזון. זהו צבע מגנטי שיכול לעזור לנו לעשות סדר בחיינו ולצאת לדרך חדשה לאחר שלמדנו מהניסיון.

אז למעשה, הסדר נעשה אחרי שעלו בתוכנו תובנות מהדרך שאנו משאירים מאחור. כדי להתקדם, עלינו להבין מה היה עד כה, לארגן מחדש באופן חכם יותר את החיים ולמצוא חזון שמלהיב אותנו.

נוצה היא סמל של חופש, של תעופה, רוב בעלי הכנף נוצרו כך שיוכלו להשתמש בכנפיים כדי לעוף, כדי לצוד וכדי לנדוד, כנפיים מייצגות את החופש לנדוד במרחבים ואנו בני האדם קיבלנו מעט מן החופש הזה באמצעות הדמיון והמחשבה, לכן, נוצה לבנה מעניקה לנו אישור שאנו עפים עם הרעיונות שלנו בכיוונים שמתאימים לנו והם יובילו אותנו רחוק אם רק נרצה בכך.

איך לעוף נכון?

כדי לעוף על כנפי הדמיון, עלינו ראשית כל להתמודד עם הפחד. תארו לכם שציפורים היו מפחדות לעוף. אם זה באמת היה קורה, הן לא היו מנצלות את השימוש בכנפיים שלהן ולא מממשות את עצמן. כמו הציפורים, כך גם האדם, כדי לעוף עם רעיונות טובים ולהגשים אותם במציאות, עלינו להתמודד עם אתגרים שעשויים להעלות בנו פחדים. מדוע הרי בני האדם לרוב לא מממשים את עצמם? יש לכך סיבה.

כל אדם יכול להגשים הרבה מאוד חלומות, אבל כל חלום שכזה מעורר התמודדות עם המציאות, עם הבעל או האישה, עם הילדים, עם הבנק ובעצם עם מה לא. יש הרבה מאוד “מקלות בגלגלים” מתוקף המציאות, ולכן, כל חלום כמעט שאנו מעוניינים להגשים – מצריך מאיתנו אומץ לב והתגברות על פחדים, כדי שנוכל לבצע את השינויים ואת ההתאמות עבור הגשמת המטרות שלנו.

כדי שנוכל לעוף עם ההגשמה העצמית שלנו, עלינו לדעת שנצטרך לשלם מחיר. אין הגשמה אמיתית ללא מחיר, וזה חלק מחוקי המציאות שבה אנו חיים. רוב האנשים מאשימים אחרים, ולא עושים חשבון נפש אמיתי עם עצמם. הם יגידו ש”זה בלתי אפשרי” או ש”זה לא ריאלי”, ומראש יוותרו על ההגשמה העצמית שלהם.

אבל האמת היא שהגענו לעולם הזה כדי להשתנות, כדי להפוך להיות לגרסה מוצלחת יותר של עצמנו, כדי להיות אנשים טובים יותר. הגענו כדי לרפא את עצמנו ולהגשים את השאיפות שלנו. 

מצאתם נוצה לבנה? מה זה אומר

מצאתם נוצה לבנה? ודאי תשמחו לדעת שהיא יכולה להיות מתנה מהמלאכים שבשמיים. מלאכים בדרך כלל שותקים, ולעתים נדירות מורגשת נוכחותם הפיזית בעולם שלנו.

לעתים קרובות, נוכחות זו מגיעה בצורה של נוצה לבנה שתפגשו בדרככם. גם למיקום שבו מצאתם את הנוצה הלבנה יש משמעות עבורכם. בדרך כלל נוצות לבנות מופיעות במיקום שבו אין ציפורים לבנות – מה שבהחלט מראה שמדובר בסימן שהמלאכים השאירו עבורכם. בדרך כלל, המלאך האישי שלכם רוצה למסור לכם שהוא ביקר אתכם לאחרונה, ואולי זה זמן טוב להודות לו.

לעתים, המלאכים רוצים לחזק אותנו ולהראות לנו את תמיכתם בנו בזמנים אלה, ואולי זה גם מסר שדברים רבים עומדים להסתדר לכם בקרוב, ואכן כך הוא הדבר!

שלכם,
דורון

אם הגעתם לכאן, לנוצה הלבנה – קבלו באהבה 15% הנחה על כל מוצרי חנות האתר. שלל נוצות לבנות וגם ססגוניות מחכות לכם בחנות. לקבלת ההנחה: קוד קופון levana24