אוצר צבע

דורון (1)

האם שאלתם את עצמכם פעם מה מייצג כל צבע ומהו הצבע המרכזי שלכם? "מעגל הצבעים האינדיאני" ילמד אתכם כיצד ליצור איזון בחיים בעזרת הצבעים על פי הפילוסופיה העתיקה של שבט הסנקה

בתוך כל אדם חי שבט שלם של רגשות, של מחשבות, של כמיהות, של אמונות ושל פחדים. כדי שמתנות הלידה שלנו יוכלו להיות מובנות לנו וכדי שנוכל להשתמש בהן כחלק מן הייעוד שלנו, עלינו להיות פנויים מבפנים, ובעיקר פתורים לעצמנו. “מעגל הצבעים האינדיאני” וה”טוטם האינדיאני” הם שתי זוויות התבוננות על מי שנועדנו להיות בעולם הזה מבחינת המסתוריות הגדולה.
על פי הפילוסופיה האינדיאנית, הרגע האחרון בחיים שקדמו לחיים האלה ומטען התחושות והמחשבות שהשארנו מאחור, יוצרים את השיעורים המרכזיים שעמם אנחנו מתגלגלים לחיים הנוכחיים. מעגל הצבעים וטוטם החיות מאפשרים גישה נוחה לתצפית אובייקטיבית וללימוד מעמיק של קו החיים שלנו על “הילוך האדמה”.

מה הצבע שלכם?

האם שאלתם את עצמכם פעם מה מייצג הצבע האדום? או הצבע הכחול? מהו הצבע המרכזי שלכם? מעגל הצבעים האינדיאני ילמד אתכם כיצד ליצור איזון בחיים בעזרת הצבעים על פי הפילוסופיה העתיקה של שבט הסנקה. בנוסף, הגלגל מלמד גם מהו הצבע שאתו נכנסנו לכדור הארץ, איזה צבע מחזק אותנו, איזה צבע מרחיב אותנו, איזה צבע מחבר אותנו ליצירה, איזה צבע משקף את המגנטיות שלנו, איזה צבע מגן עלינו, מהו הלימוד שלנו ואיך בחרנו לגעת, לכבד, לדעת, לראות ולשמוע את האמת.

עבור האינדיאנים גלגל הצבעים הוא תעודת הזהות שלהם. כשעורכים את גלגל הצבעים האינדיאני, אנו מגלים את הצבעים האישיים שלנו ולומדים על עצמנו דרכם. את הגלגל האישי פותחים רק פעם אחת בחיים לכל החיים. האופן שבו הצבעים מסודרים בגלגל האישי הוא ייחודי לכל אדם וצבעיו האישיים מלווים אותו כל חייו.

אילו מתנות קיבלתם?

קרוב לשלושה עשורים שאני פוגש אנשים בקליניקה שלי וקורא עבורם את מפת הצבעים האישית שלהם. זכיתי לסייע לפתור קונפליקטים רבים באמצעות מפות לידה עתיקות אלה. “מפת הצבעים האינדיאנית” מעניקה חוויה מרוממת ובלתי נשכחת עבור כל אדם שמרגיש קריאה פנימית להבין את מתנות הלידה שלו, לצד המתנות המאוחרות שהן פעמים רבות חבויות בתוכנו.

האתגרים שעימם נולדנו, קשים ככל שיהיו, מסתירים מאחוריהם מתנות חבויות, וכשאנחנו מבינים מה המסתורין הגדול רוצה מאיתנו, קל הרבה יותר להתמודד עם האתגרים שעלינו לפתור כדי להשיג צמיחה אישית.

מהו כוח הריפוי של הצבעים?

הצבעים הם ישויות חיות שקיבלנו במתנה על ידי החושים שלנו ובעזרתם אנו מצליחים לחוות מציאות שמרחיבה את יכולות ההתפתחות הטבעיות שלנו. לכל צבע יש רטט משלו שמאפיין אותו והופך אותו לייחודי. אתם מגיבים רגשית ושכלית לצבעים, ונעזרים בחוויה שהצבעים מעוררים בכם. תנודות רבות מגיעות לכדור הארץ מהיקום והן נרשמות על ידי עצבי הראייה שלנו.

צבעים יכולים לסייע גם לרפא אתכם דרך השפעתם עליכם, כי הרטט של הצבע משפיע על הגוף והנפש. משהו מסתורי גורם לצבעים לחיות, להתפשט החוצה או להתקבץ פנימה, והם נישאים על גבי צלילים והרמוניות. על ידי אימון העין השלישית שלכם, תוכלו ללמד את עצמכם לראות ולקלוט כיצד לכל מחשבה ולכל מילה יש צליל שנוסע על גבי רטט של צבע.

מה המסר שלכם?

הצבעים נושאים עימם מסרים עבורכם ולכל צבע יש זהות מאוד ספציפית, בשבט הסנקה אצל האינדיאנים משתמשים בצבעים כדי לקבוע מה היא תעודת הזהות של כל אדם הנולד אל השבט. התעודה מבוססת על פילוסופיה מאוד עתיקה וחכמה שמחזיקה בתוכה את הידע על האיזון האישי שלכם, והחיבור לצבעי הלידה שלכם קובע כיצד תוכלו לשפר את איכות חייכם. מעגל הצבעים האינדיאני מבוסס על גלגל הסגולה של שבט הסנקה. הרגע האחרון בחיים שקדמו לחיים האלה ומטען התחושות והמחשבות שהשארנו מאחור, יוצרים את השיעורים המרכזיים שעמם אנחנו מתגלגלים לחיים הנוכחיים. מעגל הצבעים מאפשר גישה נוחה לתצפית אובייקטיבית ללימוד מעמיק של קו החיים שלנו על הילוך האדמה.

מה אומרת המפה?

מפה זו, מאפשרת לעקוב אחר האמת הפנימית הייחודית לנו. מפת הצבעים בנויה ממעגל המחולק ל-12 בתים ומבית שמקיף את כל הגלגל, כשבתוך אותם בתים יושבים הצבעים שלנו. כל בית אחראי לתחום אחר בחיינו. למשל, בית ראשון אחראי על השיעורים, בית שני על האינטימיות והאהבה, בית שלישי על ההתרחבות והאינטואיציה, וכך הלאה. דרך המפה, אפשר לראות את השיעורים שלנו ביחסים זוגיים ואת הפתרון המוחשי לכל שיעור ספציפי. יש משמעות עמוקה לדרך שבה הצבעים מסודרים במעגל האישי שלנו, ויש משמעות נוספת אותה נותן המעגל לרפואת ההפכים שמתייחסת לצבע שיושב מול צבע אחר בתוך הגלגל האישי.

מה מעניק לנו המעגל?

באמצעות המעגל, אנו מקבלים כלים להשבת האיזון וההרמוניה. המעגל מבטל את השיפוט ומאפשר לנו לצמוח מתוך נקודת ראות שלוקחת בחשבון גם את הצל שלנו. מעגל הצבעים האינדיאני הוא סוג של מפתח ליצירת איזון אישי לאנשים שאוהבים לדייק עם עצמם את התהליכים בחיים. יצירת מפת צבעים אינדיאנית היא חוויה רוחנית מרוממת ומופלאה ואף מרגשת כשאתם יוצרים את הגלגל האישי שלכם.

לפרטים נוספים: info@orsiano.co.il

להעמיק בחוכמת הצבעים

10 מפגשים ללימוד פרטני בתהליך של ריפוי עצמי - ליווי אישי

כתוב את הכותרת כאן